søndag den 7. september 2008

Træt, træt, træt ...

Så havde jeg min enetime hos Christina i tirsdags - det var super. Vi var hele klasse I igennem og det var faktisk ikke så ringe endda, for nu at sige det på jysk. Jeg skal arbejde på Lillis plads - da vi lavede indkaldet kom hun pænt men jo tættere hun kom på mig jo mere forvirret så hun ud og hun endte siddende foran mig. Så nu er vi gået i gang med at træne plads fra alle vinkler og afstande. Ellers er det gået godt med at få trænet og jeg føler at det måske er muligt at få Lilli klar til den 28. september. Stå-øvelsen er ved at være godt på vej og det samme gælder næseprøven, fællesdæk og indkaldet. Weekenden har ellers været lidt hård. Fredag var jeg simpelthen uoplagt og det endte med at jeg først fik trænet da jeg gik aftentur omkring 21.30. Der var det jo mørkt og det var også kun lide fri ved fod, stillingsskift og en tandvisning det kunne blive til. Både lørdag og søndag har jeg været oppe kl. 7 så jeg kunne komme ud og træne og begge dage er det gået godt, men jeg har godt nok været træt. Marie vækkede mig lørdag nat kl. 04 og så opdagede jeg at hun allerede lå i sengen - det betyder at hun havde været oppe før - hun er desværre gået tilbage til kun at sove 2-3 timer ad gangen. Jeg tror jeg skal have en lille snak med hende om at det går ud over min træning med Lilli - ikke at jeg tror det hjælper :o) I dag skal jeg have endnu en enetime hos Christina, så må jeg se om hun kan se at vi har trænet...

Ingen kommentarer: